sobota, 27 maja 2017

BOOK TOUR: "Od jutra dieta" - Małgorzata Mroczkowska


      Dziś przychodzę do Was z recenzją bardzo fajnej książki. Kiedy sięgałam po nią, to spodziewałam się raczej poradnika, a nie powieści, a raczej zapisków.
     Trzydziestodziewięcioletnia Baśka to pracująca mama dwójki dzieci. Nie zawsze potrafi poradzić sobie z prozą życia codziennego. Mówi o sobie niedoskonała pani domu. Jest sfrustrowana i zdenerwowana. Jak każda kobieta walczy od kilkunastu lat z dodatkowymi kilogramami.
I to właśnie one spędzają jej największy sen z powiek. Żadna dieta cud nie działa niestety. 
     Naprawdę spodziewałam się czegoś innego po tej książce. Ale to co dostałam, wcale mnie nie rozczarowało. Wręcz przeciwnie. Rozterki życiowe Baśki nie raz mnie rozbawiły. Ale ileż razy się z nią utożsamiałam! Doskonale rozumiałam jej tok myślenia, jej problemy były mi tak bliskie. Normalnie chwilami miałam wrażenie, że autorka pisze o mnie! Przypuszczam, że niejedna czytelniczka podczas czytania będzie w myślach wykrzykiwać: "O! To o mnie!" :-) I to wcale nie jest złe. Takie niestety jest życie i słaba silna wola. 
   Małgorzata Mroczkowska napisała powieść dla każdej z nas. Każda z nas, kobietki, uważa że jest za gruba, ma za duży tyłek, tu jej zwisa, tam jej zwisa, ale tak naprawdę ciężko nam cokolwiek coś z tym zrobić. I właśnie ta powieść jest o tej walce z samą sobą, ze swoimi słabościami, swoimi potworkami. Bo tak naprawdę na diecie się nie jest tylko dieta powinna być całe życie zdrowa. A że czasem pozwolimy sobie na coś dobrego, to świat się nie zawali. I to właśnie jest najważniejsze, według mnie. Żyjmy zdrowo, ale bez przesady :-)
Polecam każdej kobiecie. 



Tytuł:  "Od jutra dieta..."
Autor: Małgorzata Mroczkowska
Wydawca: Czwarta Strona
Rok: 2017
Ocena:  7/10
Od jutra dieta [Małgorazata Mroczkowska]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

Za przeczytanie książki dziękuję autorce bloga Tajemnicze Książki
P.S. Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęć i wpisać się do książki. :P

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. :-)

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez