czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych świąt! + Unboxing - Wymianka u Królowej Moli


       Dziś mamy Wigilię, tak więc czas najwyższy życzyć wam wszystkiego najlepszego na te Święta. Dużo prezentów książkowych pod choinką i mnóstwo czasu na czytanie książek! Nie będę się rozpisywać i napiszę tylko Wesołych! 




***************************************************************************

A teraz druga sprawa. W tym roku brałam udział w Wymianie Świątecznej u Fenko. Skoro Wigilia, to już mogę się pochwalić, co znalazłam w paczuszce od CarolLOTL :-) Zapraszam do oglądania ;-)






Dziękuję bardzo za prezent :-) Jak najbardziej trafiony. 
Ja trafiłam na Karolinę Plutę. Niestety koleżanka bloga nie ma, tak jak mój Mikołaj. Szkoda. Cieszę się, że na nią trafiłam, ponieważ miałyśmy podobne gusta książkowe i w sumie zainteresowania też więc nie miałam problemu z wybraniem prezentu. Mam nadzieję, że mojej ofierze też się spodoba, sama chciałabym też taki otrzymać. Zamieszczać zdjęcia jeszcze nie będę, ponieważ nie wiem czy moja ofiara odpakowała już prezent. :-)


Za rok na pewno też wezmę udział w wymiance. 


Wesołych Świąt kochani!!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. :-)

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez