wtorek, 5 stycznia 2016

3 w 1, czyli Podsumowanie 2015 roku + Plany na 2016 + TBR Styczeń


Dzień dobry! 
2015 rok już za nami, 2016 na dobre się zaczął więc wypadałoby zrobić jakieś małe podsumowanie i przedstawić Wam, moi kochani czytelnicy, moje plany książkowe na ten rok :-) Ten post, coś czuję, będzie wyjątkowo długi, ponieważ trochę rzeczy mam do przedstawienia, co widać nawet w tytule postu. Jako że, pewnie już zauważyliście, nie lubię lać wody, od razu przechodzę do konkretów.


PODSUMOWANIE 2015 ROKU

Długo zastanawiałam się, jakie treści zamieścić w podsumowaniu. I nadal do końca nie wiem, wyjdzie w praniu :-) 

Na początek może trochę statystyk:
Blog ma już 53.750 wyświetleń, za co Wam serdecznie dziękuję! Zwłaszcza, że blog do sierpnia był zawieszony. Może to nie jest duża liczba, ale mnie w zupełności wystarcza, aczkolwiek chciałabym żeby było lepiej ;-)
W 2015 roku opublikowałam tylko (sic!) 20 postów, z czego 12 to recenzje. Chyba nie tak źle, co? :-)
Mam 134 Obserwatorów, za co wam ponownie bardzo dziękuję! Cieszę się, że ktoś chce czytać te moje wypociny.

 O najgorszych i najlepszych książkach, jakie przeczytałam w tym roku możecie przeczytać TUTAJ

Najpopularniejsze posty opublikowane na blogu to:

 I na koniec najpopularniejsze posty opublikowane w 2015 roku:
3. Trochę inny post - potrzebuję Waszej pomocy w wyborze kalendarza na 2016 rok (P.S. Wybrałam zupełnie inny, niż te podane w zestawieniu ;-))

W 2015 roku przeczytałam 46 książek. Nie jest to wielki wyczyn niestety. Dobrze, że nie brałam udziału w żadnych wyzwaniach, bo pewnie też byłoby kiepsko ;-) Myślę, że ten rok będzie o wiele wiele lepszy :-) 
Skoro mowa o 2016 roku czas na:

PLANY NA 2016  + WYZWANIA 
Moje plany na ten rok są proste - Więcej książkuf! Więcej! Więcej! Więcej!
Mam zamiar i czytać więcej, i kupować :-) W zeszłym roku moja biblioteczka nie urosła zanadto. No może o książki dla dzieci. Dodatkowo oczywiście oprócz kupowania, chciałabym aby liczba książek nieprzeczytanych w mojej biblioteczce zmalała. I  w tym momencie czas na przedstawienie wyzwań. W tym roku trochę ich będzie :-) Mam nadzieję, że chociaż połowę zrealizuję


52 Książki 2016


Tego wyzwania nie mogło zabraknąć :-)


*******************************
Z półki 2016 u Dzosefinn


Mam zamiar osiągnąć Poziom 3 czyli do 15 książek. Jak będzie więcej, tym lepiej.
Książki, które mam zamiar przeczytać w ramach wyzwania:
1. "Nomen Omen" - Marta Kisiel
2. "Dziedzictwo ognia" - Sarah J. Maas
3. "Kosogłos" - Suzanne Collins
4. "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
5. "Liżąc ostrze" - Jakub Ćwiek
6. "Dziewiąty mag. Tom 1" - Alice R. Reystone
7. "Chemia śmierci" - Simon Beckett
8. "Szepty zmarłych" - Simon Beckett
9. "Ostatnia wiedźma" - Maya Szymańska
10. "Gałęziste" - Artur Urbanowicz
11. "Dziewiąty mag. Tom 2" - Alice R. Reystone
12. "Dziewiąty mag. Tom 3" - Alice R. Reystone
13. "Weźmisz czarno kure" - Andrzej Pilipiuk
14. "Zagadka Kuby Rozpruwacza" - Andrzej Pilipiuk
15. "Podaruj mi miłość" - Opracowanie zbiorowe

*******************************

Mini Czelendż u Ejotka



Książki, które mam zamiar przeczytać w ramach tego wyzwania:
1. Książka pożyczona - "Kłamstwa Lock`a Lamory" Scott Lynch
2. Książka nieznanego mi autora - "Chemia Śmierci" Simon Beckett
3. Książka z kiepską okładką "Liżąc ostrze" Jakub Ćwiek 
4. Książka będąca pierwszym tomem trylogii "Igrzyska śmierci" Susznne Collins 
5. Książka 3-letnia "Dziewiąty mag" Alice Rosalie Reystone


*************************

Czytam zekranizowane książki zorganizowane przez Korci mnie czytanie


********************************

Karciane wyzwanie książkowe u Legendy Sowiego Wędrowca


*************************************

Wyzwanie Kiedyś przeczytam organizowane przez Lustro Rzeczywistości


Książki które zgłosiłam do wyzwania: 
Stosik pierwszy:


1. "Nomen Omen" - Marta Kisiel
2. "Dziedzictwo ognia" - Sarah J. Maas
3. "Kosogłos" - Suzanne Collins
4. "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
5. "Liżąc ostrze" - Jakub Ćwiek
6. "Morze potworów" - Rick Riordan
7. "Kłamstwa Locke`a Lamory" - Scott Lynch
8. "Dziewiąty mag. Tom 1" - Alice R. Reystone
9. "Szczęśliwy pech" - Iwona Banach
10. "Podwieczność Tom 2" - Brodi Ashton
11. "Bogowie i wojownicy. Wypalony znak" - Michelle Paver
12. "Bogowie i wojownicy. Osobni" - Michelle Paver

Stosik drugi. Jeśli uda mi się przeczytać pierwszy, sięgnę po drugi: 

1. "Chemia śmierci" - Simon Beckett
2. "Szepty zmarłych" - Simon Beckett
3. "Ostatnia wiedźma" - Maya Szymańska
4. "Gałęziste" - Artur Urbanowicz
5. "Dziewiąty mag. Tom 2" - Alice R. Reystone
6. "Dziewiąty mag. Tom 3" - Alice R. Reystone
7. "Podaruj mi miłość" - Opracowanie zbiorowe




Jak widać troszkę tego jest. Wszystkie wyzwania służą głównie temu, żeby przeczytać jak najwięcej książek, które zalegają mi na półce. Trzymajcie kciuki!



Teraz przedstawię Wam książki, które zaplanowałam sobie przeczytać w styczniu. Czy mi się uda - nie wiem, ale będę próbować. Jeśli nie, to przejdą one na miesiąc luty.


1. "Próby ognia" - James Dashner
2. "Srebrzyste wizje" - Anne Bishop
3. "Bogowie i wojownicy. Osobni" - Michelle Paver
4. "Bogowie i wojownicy. Wypalony znak" - Michelle Paver




To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
P.S. Mam prośbę - Jeśli nie sprawi Wam kłopotu, proszę weźcie udział w Ankiecie dostępnej na blogu. Każdy głos jest dla mnie ważny. Dziękuję!













0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. :-)

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez