wtorek, 28 maja 2013

Dzień 28 - Książka, której przeczytania bardzo żałujesz


Tytuł: "Demony Dobrego Dextera"
Autor: Jeff Lindsay
Wydawca: Amber
Rok: 2009
Liczba stron: 237
Gatunek:  kryminał

Najpierw był serial "Dexter". I było wielkie łał! Wciągnął mnie bez reszty i stał się jednym z moich ulubionych seriali ever. Potem dowiedziałam się, że jest on nakręcony na podstawie książki. Pomyślałam sobie: "Muszę ją mieć!". I tak też się stało. Kupiłam wszystkie części za jednym zamachem. I zaczęłam czytać.. I to co znalazłam książce niezbyt mi się spodobało. Zakończyłam czytać na pierwszej części i po kolejną już nie sięgnęłam. Cholernie żałowałam, że straciłam czas przy tej lekturze. I w tym przypadku przekonałam się, a zarazem zmieniłam zdanie w kwestii, że książka zawsze jest lepsza od ekranizacji. Otóż w tym przypadku jest zupełnie odwrotnie. Jak serial wywołał u mnie "ochy" i "achy", tak książka zszokowała. Nudą. Zupełny brak klimatu, jaki towarzyszy wersji telewizyjnej. Normalnie dzień do nocy. Zawiodłam się. 

4 komentarze:

panna-patison on 28 maja 2013 10:51 pisze...

Czytałam jedną część z tej serii i była świetna! Jedna z moich ulubionych książek :D

Wiedźma on 28 maja 2013 15:17 pisze...

Czytałam którąś część Dextera, nie pamiętam już nawet którą. Wrażenia? Taka sobie. Nic szczególnego ani zapadającego głęboko w pamięć.

Paulina Król on 28 maja 2013 19:39 pisze...

Dlatego ja poprzestaję na cudownym serialu :)

Gold on 6 czerwca 2013 15:24 pisze...

W ogóle się nie zgadzam. Książki (zwłaszcza 2 część) są dużo lepsze niż serial. Zresztą serial stracił swoją "moc" na drugim sezonie, potem już jest coraz gorzej. Książki trzymają w zasadzie równy poziom.

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. :-)

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez