sobota, 4 maja 2013

Dzień 4 - Książka, która przypomina Ci o domu


Tytuł: "Ania z Zielonego Wzgórza"
Autor: Lucy Maud Montgomery
Wydawca: Nasza Księgarnia
Rok: 1998
Liczba stron: 301
Gatunek: literatura dziecięca
Moja recenzja

        Każdy zna rudowłosą Anię. Chyba większość ją kocha. Ja też. Ta książka przypomina mi o czasach dzieciństwa, jak odkrywałam Anię, przeżywałam z nią przygody i odwiedzałam przeurocze miejsca. Lubię i będę do niej wracać. I mam nadzieję, że miłością do Ani zarażę moją córkę, jeśli będzie mi dane mieć dziewczynkę. :)

1 komentarze:

Upadły czy Anioł on 4 maja 2013 09:52 pisze...

ja w wolnym czasie chyba też wrócę do przygód Ani :)

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. :-)

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez